06 maja, 2016

"Every man lives. Not every man truly dies."

Plugawa Zmora | Kowal Dusz | Mówca Umarłych

Wiek nieznany, lecz z pewnością przedłużany magią
Podobno człowiek
Nekromanta, mistrz magii śmierci


Co? Gdzie? Jak... Przestań, nie mów tak głośno! Odejdź parszywy cieniu! Opuść moją głowę chędożony dziwaku! Nie... Jeszcze jeden!? Szepty, dźwięki... Wszędzie głosy. Jeden, dwa... Pięć? Sześć!?
Ja będę wami rządził, nie na odwrót!
Co!? Przestańcie i to natychmiast!
Bierzcie te kły z mojego umysłu!
Nie, nie, nie...
Nie!




 Hahaha... Tak się bawicie!? Dosyć!
Dobrze, bardzo dobrze... Może układ? Taki malutki, co?
Ohh... Słuchacie? Świetnie.
Może zamiast tortur, współpraca? Pomyślcie, to da większe szanse mi i Wam. Będziemy się wspomagać, dawać szansę i szkolić nawzajem. Obdzierać wrogów żywcem, kąpać ich w krwi, zmuszać do patrzenia na wyrwane wnętrzności i słuchania krzyków mordowanej rodziny. Nie oszczędzimy nikogo, ni dzieci, starców czy dziewki! To wszystko przy małej pomocy mych służących. Co na to powiedzie, hmm?
Przestańcie szeptać tylko odpowiadajcie psia mać!




Zgadzacie się!? Naprawdę!?
Ohh tak! Pełno juchy! Jęki i lamenty! To wszystko dzień w dzień, przez lata! Obiecuje Wam to! Jeśli nie zabijemy kogoś jednego dnia, tysiące zginą następnego! To będzie niczym słodki śpiew dla naszych uszu. Będziemy niczym morowa zaraza!
Chcecie coś udoskonalić przed zabawą? Dobrze, zgadzam się! Byle szybciej, nie ociągajcie się!
Arrrggghhhh!


| SIEDZIBA | RYTUAŁY | POWIĄZANIA |



Ponownie na Loresth, pierwszym blogu fantasy na jakim byłam. 
-Miło wspominam i mam nadzieję, że Zirael ponownie zagrzeje tutaj miejsce :)

4 komentarze:

  1. [Jajko moje przekochane xD Zi. to chyba tutaj twa sztandarowa postac ;) W sumie i dobrze ^^]

    Cassie

    OdpowiedzUsuń
  2. [ Heej *o* Śliczna masz kp, a tak w ogóle to super, że wrócił Zirael, strasznie miło wspominam wątek który kiedyś zaczęłyśmy ;D Zapraszam do siebie jak jest ochotka :) ]

    Luce/Kage

    OdpowiedzUsuń
  3. [moja reakcja na dlugosc +________________+ Wiesz, ze pomyslalam, zes watek nam zaczela? huehue

    A ja mam sentyment do twoich postaci ;p Zabić wszystkich? ekhmm to byly tylko glupie pionki, czekajace na okazje. Pionki sie poswieca, prawda? malo bylo by osob ktore by sie porywały na takie czyny. Cassie jest pamietliwa. Do miasta przybyla po to by sprawdzić pewne informacje, zaslyszane po okolicy.
    On to niby potrzebuje pomocy? no nie wiem, nie wiem... ^^ Cena bedzie rownowazna do potrzeby.

    To prawda, zakrecilas niezle, ale daje rade jakos - w sumie to nawet dobra mysl. Zrobilabym tu jeszcze przyjacioleczke w formie tarczy, gdyby nagly obrot spraw stal sie nie korzystny dla zlodzieja. Wtedy powod wkroczenia do akcji bylby przyzwoity ^^
    Zatem kto zaczyna? ;> *usmiecha sie slodko*]

    Cassie

    OdpowiedzUsuń
  4. [ No widzisz, właśnie to tło i nowy art czynią ją taką wyjątkową :3 Dobrze pamiętam ten wątek, bo wiesz, mało mam doświadczeń jeśli chodzi o wątkowanie z nekromantami (sesja to rzecz inna c:), a z tobą pisało mi się świetnie :D Chyba chciałabyś zacząć, co? XD Osłodziłabyś mi odrobinę życie :D ]

    Luce

    OdpowiedzUsuń